ВУЧИЋ: ГОСПОДАР МЕДИЈА ЈЕ ЂИЛАС А НЕ РЕЖИМ

Председник Србије Александар Вучић каже да је „доказ“ цезуре у Србији тај што ниједна телевизија са националном фреквенцијом није објавила став СНС поводом информације да је највећи кабловски оператер купио највећу маркетиншку агенцију, што према његовој оцени значи да су сви медији под контролом једног од лидера опозиције  Драгана Ђиласа.

Маркетиншка агенција „Direct media“ била је у власништву Драгана Ђиласа до 2014. године када је ова компанија саопштила да је његов удео купио бизнисмен из Бугарске Красимир Гуергов, који је у медијском бизнису још од почетка деведесетих.

У међувремену, пре неколико дана саопштено је да је United media, која је део United grupe, а која је већински власник СББ-а, купила компанију „Direct media“ од бугарског бизнисмена. Иако Ђилас није власник компаније „Direct Media“ већ четири године, Вучић каже да је све то доказ да Ђилас и Драган Шолак, који на челу „United grupe“, преузимају све медије у Србији.

„Важно је да се о Шолаку и Ђиласу не говори ништа. Та два имена не смеју да се изговоре у Србији. То сте видели. Грађани Србије у дану када је Ђилас продао своју агенцију, коју је лагао да је продао неком Бугарину, па то прикрио преко осам компанија, а онда званично продао Шолаку односно ККР-у, који држи и Н1, и главни кабловски систем у земљи и све друго, важно је да на тај дан када смо изашли са званичним изјавама и званичним саопштењем нико сем вас није смео да објави. То се зове права и истинска цензура“, рекао је Вучић.

Он тврди да може без цензуре да говори само у две дневне новине и на једној телевизији

Подсетимо, саопштење о куповини компаније „Direct media“ објављено је управо на ТВ Н1 пре пет дана, у којем је наведено да је „United Media“ предала Комисији за заштиту конкуренције захтев за одобрење куповине 100 одсто удела у компанији „Direct media“ на тржиштима Србије, Црне Горе, Македоније и Албаније, што укључује и захтев за одобрење компанији „Direct media“ куповину терестријалних телевизијских станица Пинк БиХ и Пинк Црна Гора.

Direct media је модерна адвертајзинг агенција која има велики број клијената у више земаља региона, одличне односе са ТВ станицама и медијима и добро разрађене моделе пласирања и монетизације локалне продукције и атрактивних садржаја. Због тога смо их препознали и као одличну платформу за покретање трансформације телевизија у региону кроз примену нових технологија које се сада уводе у целом свету“, рекла је Александра Суботић, директорка компаније „United media“.

„United media“ која у свом саставу поседује и Телевизију Н1, део је регионалне „United group“ која је у већинском власништву инвестиционе компаније ККР. Део „United group“ која послује у шест земаља бивше Југославије је и компанија СББ.

(Извор: Инсајдер/УНС, фото: Медија центар, НУНС)

Не свиђа ми сеСвиђа ми се (Нема оцена)
Loading...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

12 − 4 =